23 Mar

„Łączymy pokolenia – Connecting Generations” to główny motyw nowego spotu wizerunkowego rodzimej firmy URSUS, producenta ciągników rolniczych z przeszło 120 letnią tradycją.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy na rynkach zagranicznych został stworzony nowy spot wizerunkowy, którego głównym przekazem komunikacyjnym jest motto firmy: „Łączymy pokolenia – Connecting Generatons”. Produkcja oraz kreacje spotu została powierzona Watchout Productions, reżyserią zajął się Dobromił Sudak. Zdjęcia realizowane były w Polsce, ale również w Etiopii, gdzie firma URSUS w ramach programu Go Africa podpisała kontrakt, stając się równocześnie jednym z kluczowych partnerów w procesie mechanizacji Afryki.

Spot zwraca uwagę na  legendarną niezawodność firmy, która pozwala na eksploatację sprzętu w różnych częściach świata. Ciągnik jest czymś więcej niż tylko maszyną, jest traktowany jak członek rodziny, przekazywany z pokolenia na pokolenie.

Realizując złożenia scenariusza chcieliśmy wniknąć z kamerą w naturalne środowisko „życia” ciągnika marki URSUS jednocześnie pozostając w zgodzie z procesami, które pojawiają się na etapie produkcji oraz eksploatacji sprzętu w ekstremalnie różnych sytuacjach – podkreśla kierownik produkcji, Wojciech Jakus.

W spocie zauważymy również zdjęcia archiwalne nawiązujące do tradycji i historii jaką niesie za sobą marka. „W prezentowanym filmie postanowiliśmy opowiedzieć historię URSUSA oraz wskazać dynamikę i kierunki rozwoju zarówno w Polsce jak i na świecie.

To trudne zadanie powierzyliśmy polskiej firmie zajmującej się produkcją filmową, czyli Watchout Productions i już teraz możemy powiedzieć, że nie żałujemy tego wyboru. W efekcie nasz spot promujący spółkę URSUS nie jest jedynie zwykłym filmem reklamowym ale również opowieścią o marce.” – powiedział Karol Zarajczyk, prezes URSUS S.A.

Dom produkcyjny Watchout Productions odpowiedzialny jest nie tylko za produkcję, zajął się również stroną kreatywną. Producent spotu, Krzysztof Terej podkreśla, że dzięki zaufaniu oraz wsparciu na każdym etapie pracy ze strony URSUS S.A., Watchout Productions mogło w pełni wykazać się kreatywnie, jak i produkcyjnie. Takie projekty, a zwłaszcza efekt końcowy to największa przyjemność, jaką można mieć w tej branży, dodaje.

Reżyser, Dobromił Sudak nie ukrywa, że praca nad spotem od samego początku była bardzo wymagając jednak z ogromną przyjemnością przyjął propozycje realizacji tego projektu. „Największym wyzwaniem było zmierzenie się z historią marki i połączenie jej z nowoczesnością, którą obecnie firma Ursus się charakteryzuje. Był to również bardzo wymagający projekt pod względem logistycznym – kilkanaście dni zdjęciowych realizowanych w Polsce oraz Etiopii wymagały bardzo dużo precyzyjnej pracy przed rozpoczęciem produkcji. Ciekawy jest fakt, że na swojej drodze spotykaliśmy samych życzliwych i chętnych do pomocy ludzi, dzięki którym praca przy tym filmie będzie dla mnie niezapomnianym doświadczeniem.